نکته های کوچک زندگی.........

نکته های کوچک زندگی.........

پسرم چگونه می توانم کمت کنم که ببینی؟

بیا تو را روی دوشو بنشانم.

آن وقت دورتر از من می بینی.

آن وقت به جای هردومان می بینی.

حالا تو به من بگو چه می بینی؟

 

*هر روز به سه نفر اظهار ادب کن

*در خانه یک حیوان نگهدار

*دست کم سالی یک بار طلوع آفتاب را تماشا کن

*سالروز تولد دیگران را به خاطر بسپار

*با صمیمیت دست بده

*در چشم دیگران نگاه کن

*از عبارت <<متشکرم>>زیاد استفاده کن

*از عبارت <<خواهش می کنم>>زیاد استفاده کن

*نواختن یک ساز را یاد بگیر

*در حمام آواز بخوان

*در هر بهار گلی بکار

*کمتر از درآمدت خرج کن

*اتومبیل ارزان قیمت سوار شو،اما بهترین

خانه ای را که در توان داری بخر

*کتاب های خوب را بخر حتی اگر نخوانی

*خود را و دیگران را ببخش

*از نخ دندان استفاده کن

*بی هیچ علت خا صی بگذار بهت خوش بگذرد

*در مبارزه ضربه ی اول را بزن،محکم هم بزن


نظرات شما عزیزان:

mina.
ساعت2:01---13 دی 1390
please change the information and the passag. I MISS U MY HONEY FRIEND

hana
ساعت13:57---12 آذر 1390
silam aji khufiiiiiiiiiiii???????webet khojmele.be manam sar bezanalbate mesle shuma khuf nis vali taze sakhtamesh.badak ni

m4h54 
ساعت15:30---4 آذر 1390
آجی من تازه وبلاگتو کشف کردم

جالبه!

لینک کن ما را ..

دست پنجولت طلا

_____ ████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
______________█
_████________█
__█████_____█
___████______█
____█████_____█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█


h
ساعت19:44---3 آذر 1390
وبلاگت فوق العاده بود امیدوارم با هم تبادل لینک داشته باشیم به وبلاگ من سر بزن و برای بهتر شدنش نظر از یادت نره.

رضا
ساعت11:42---21 آبان 1390
سلام وب قشنگی داری با اجازه شما لینکت کردم لطفا شما هم منو لینک کن به این اسم خبر بده ممنون download۞4u

moein
ساعت22:34---14 آبان 1390
سلام وب خوبی داری من لینک کردم خوشحال میشم به من هم سر بزنی

رضا
ساعت16:27---13 آبان 1390
سلام وب نازی داری

barobax_love
ساعت18:04---12 آبان 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااام
بدوووووووووووو بیااااااااااااااااااا که با عکساو مطالب جالب منتظرتیییییییییییییم
راستی نویسنده میخوای بشی تو نظر خصوصی بگووووو تا نویسنده شی و به جمع ما بپیوندییییییییی


sima
ساعت0:32---8 آبان 1390
azizam kheyli khob bod.

مريم
ساعت23:56---7 آبان 1390
سلام ليلا جون ... خوبي
بابا وبلاگ
اي كاره مهندس ....
موفق باشي وبت جالبه
تو اسمش فكر كردم الكترونيكيه ولي ديدم نه
قشنگه و جينگيلي ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]