گنجشکی با عجله و تمام توان به آتش نزدیک می شد
و برمی گشت !
پرسیدند :
چه می کنی ؟
پاسخ داد :
در این نزدیکی چشمه آبی هست و من مرتب نوک خود را پر از آب می کنم و آن را روی آتش می ریزم ...
گفتند :
حجم آتش در مقایسه با آبی که تو می آوری بسیار زیاد است
و این آب فایده ای ندارد
گفت :
...شاید نتوانم آتش را خاموش کنم ،
اما آن هنگام که خداوند می پرسد :
زمانی که دوستت در آتش می سوخت تو چه کردی ؟
پاسخ میدم :
هر آنچه از من بر می آمد !!!!!
 
دوستی نه در ازدحام روز گم می شود نه در سکوت شب،
اگر گم شد هرچه هست دوستی نيست



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت15:32---14 اسفند 1392
سلام ابجی گلم



وب زیباییییییییییییی ساختی دمت گرم ادامه بده



ممنون ک بهم سر زدی



منم تازه اپیدم خیلی دوس دارم نظرتو راجعشون بدونم



منتظرت هستم



راسی من با تبادل لینک موافقم تو چطور؟
پاسخ:ميام اگه وقت شه:)
پاسخ:اومدم هر چقد سعي كردم كامنت بزارم باز نكرد چرا؟؟؟؟
پاسخ:مشکل حل شد:)


عشق2طرفه
ساعت10:35---12 اسفند 1392
پستت حرف نداشت لیلا
پاسخ:می دونم:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]