سلام

سلام

 

سلام!

متاسفانه اونقدر سرم شلوغه که دیگه شاید هر ۱۰ سال یه بارم نتونم آپ کنم!
نظرام بد جور بالا رفته و نمیدونم چه خاکی تو سرم بریزم!!

 

                                         شاید وبم رو ببندم!

ببندم!؟

دوستتون دارم دوستای خوبم

 

          ممنون که توی این مدت وقتتون ر وبرای خوندن مطالب من گذروندین!

امیدوارم تونسته باشم یه لبخندمهمونتون کرده باشم!

متنایی رو که امروز گذاشتم واستون حتما بخونین خدا وکیلی کرکر خندست

دوستانی که منو میشناسن در جریانن که به هیچ عنوان چیز شعر نمیگم و تمام این مطالب و با عشق واستون میذارم که لذت ببرین چون خودم ازشون لذت بردم

اون دسته از دوستانم که به من لطف دارن عارضم بنده به خدمتشون که باور کنید خیلی دلم میخواد تن تن آپ کنم ولی واقعا وقت نمیکنم به بزرگیتون ببخشین

 

 



نظرات شما عزیزان:

پرستو
ساعت23:52---30 بهمن 1391
اره اجی گلم وبو پاک نکنیا وگر نه من اینجوریم

reza
ساعت19:11---30 بهمن 1391
سلام آبجی لیلا خوبی عزیزم ؟؟؟ اومدم سریع و وبلاگتو دیدم . واقعا محشره آپ هات .
راستی مگه میشه ما شما رو فراموش کنیم ؟؟؟؟؟ سرم به قدری شلوغ شده که وقت نشستن پشت سیستم رو نداشتم . از صبح تا شب دانشگاهیم


alone
ساعت13:38---30 بهمن 1391
webeto pak nakoni ha khili narahat shodam hata age shodi hafte ay ye bar bya up kon ama web ro pak nakon

iceroze
ساعت11:24---30 بهمن 1391
وبت خیلی قشنگه لیلا جون موفق باشی گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]