اگه آذری هستی کپی کن !

 

هامیمیز گَلَجاغوخ

 

 

 

 

 

تراختور بیلَوی تَک قویماروخ

 

یاشاسین تراختور

 

یاشاسین آذربایجان

 

تیم تراختور واریمیز ، تراختور افتخاریمیز

سن بو ائلین بهاریسان

سونلرین شعاریسان

یوردوموزون وقاریسان

اولوب بو سوز شعاریمیز

تیم تراختور واریمیز ، تراختور افتخاریمیز

 

 

بیزیم وعده میز

صاباح یادگار امام ورزشگاهی

  

آذربایجان تراختورون دالیسیندادی

تراختور تبریزین نارداناسی

 

شامپیون تیراختور

 

 

 

 

 

 

 

تراختور سن قهرمانسان

 

این هم شعار آذربایجان غربی برای تیراختور

ارومیه یاتمیوب     تیراختوره آتمیوب



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت15:31---14 اسفند 1392
ن اذری نیسم!


پاسخ:پس سعادت كپي كردنو از دست دادي:))


الناز
ساعت17:57---12 اسفند 1392
یاشاسین تراختووووور
پاسخ:یاشاسین:)


عشق2طرفه
ساعت11:18---12 اسفند 1392
هستی؟
ببخش دیر شد مشتری داشتم


عشق2طرفه
ساعت11:05---12 اسفند 1392
راستم میگی خخخ ... ولی بلدی هااا



من لهجه ترکی رو خیلی دوست دارم
پاسخ:من زیاد لهجه ندارم متاسفانه خخخخخ


عشق2طرفه
ساعت11:00---12 اسفند 1392
لیلا جون من راستشو بگو بهم فهش که ندادی اره؟؟؟خخخ ... معنیش چیه حالا؟
پاسخ:نه بابا گفتم من هر چی بگم که تو نمی فهمی همین:)
پاسخ:خوتو خسته نکنم یادم رفت تو ترجمش بود خخخخ


عشق2طرفه
ساعت10:54---12 اسفند 1392
پس یه دهن ترکی برو ببینم
پاسخ:محمد من هر نه دسم سن باشا توشمسن پس اوزووی یورما خخخخخخ:))


عشق2طرفه
ساعت10:38---12 اسفند 1392
واا نکنه لیلا رنگ عوض کردی عکسا قشنگ بودن ولی از نوشته ها سر درنیاوردم ...



یعنی تو الان بلدی ترکی حرف بزنی؟؟؟
پاسخ:پس چی فک کردی من ب 5 زبان زنده دنیا مسلطم:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]