مجله آنلاین ایران‌سان | www.IranSun.net

چند روز پيش اخبار مي گفت ي مار ي تمساحو غورت دادهجل الخالق فلفل نبين چ درازه من خودم از فاصله ي متري مار ديدم.ولي افعي نبوده ها وگنع درجا نيشم مي زد كلن از خزندگان و جهندگان متنفرم علي الخصوص قورباغه



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت15:01---23 اسفند 1392
جلل الخالق!!!!!

عشق2طرفه
ساعت10:02---22 اسفند 1392
خوش غیرت میره خونه میبینه یکی بالای کمده. میگه: تو کی هستی؟

میگه: من خلبانم اینجا سقوط کردم!

خوش غیرت میگه: ر.... تو این زندگی. دیروز هم دو تا غواص تو حموم بودند!
پاسخ:خخخخخخ بی مزه :)


محمد
ساعت13:25---19 اسفند 1392
آره منم بدم میاد ولی یه بار یه مار کوچولو رو برداشتم بادستم اییییییییییییییی

عشق2طرفه
ساعت11:50---19 اسفند 1392
خخخخخ من از هیچی به اندازه ی ملخ نمیترسم والاا



یه ساعته دارم به ماره نگا میکنم چرا تموم نمیشه ؟؟؟
پاسخ:من ک از هر چی حشرست چندشم میشه ملخ که واقن ترسناکه خخخخخ محمد شوهردخترخاله مامانم بدجور از موش میترسه حتی وقتی از تلویزیون نشون میدن مرده گنده خخخخخ من خودم بچگیام انقد موش کشتم بیا و ببین:))


autoblog
ساعت11:38---19 اسفند 1392
با اتوبلاگ بصورت رایگان و سریع برای سایر وبلاگها نظر بفرستید(عضویت رایگان تا اطلاع ثانوی)
http://autoblog.gigfa.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 19 اسفند 1392برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]