سلام دوست های گل و باحال من......

 

بعد از چند روز...اومدم اپ کنم و بگم خیلی دلم براتون تنگولیده بود....♥♥♥♥♥♥♥

عاشق همتونم...♥♥♥♥♥♥♥♥

یه چیزی.....فردا اولین امتحانمه برام دعا کنید بیس شم...^_^

دعا کنید همه ی امتحانامو بیست شم دوست جونیاااااا.

فدای همتون بشم خودم این دفه دفه دیگه شیر یا خط میندازیم خخخخخخ★★★★★☆☆☆☆☆☆

•○●•یه چیز دیگه....بازم برام دعاکنید....اهان....همین الان یه کوچولو بگو خدا لیلا همه ی درساشو در حد فوق عالی پاس کنه .....^_^•○●•

》》》》دعااااااا کنیییدددد《《《《

■□■□■□■□■□■□■□■■■□■□■■■□■■■■■■■■■□■□■□■□■□■□■

امضا:leyli.net7

{ بعد از امتحاناتم از خجالت همتون درمیام میام کامنتای خوجل براتون میزارم}

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

 



نظرات شما عزیزان:

فرزانه
ساعت18:34---1 تير 1393
سلام لیلا جونم خوبی خواهری؟
فردا تولد دوستمه حتما بیای هاااااااااااااا
تو وبم براش تولد گرفتیم
پاسخ:سلام گلم ببخش نیسم:*


alone
ساعت19:17---27 خرداد 1393
leyla jan in gar yadet ni maro va nayomadi webam omid waram khosh bashi azizam vasat doa mikonam ghabol shi bye
پاسخ:مرسی تو لطف داری :)


Fati
ساعت17:22---27 خرداد 1393
لطفا ب وب http://girlypink.mihanblog.com/#

برید و ب من رای بدید تو پست ثابت لطفــــــــــــــا


عشق2طرفه
ساعت20:57---26 خرداد 1393
خودم یه تنه بجای همه واست دعا میکنم خخخخ تو خاطرت جمع اصن نخوندی هم نخوندی
پاسخ:فداااااااااااااااااااات:*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]