جوک:))

جوک:))

 

ﺍﯾﻨﻘﺪﺭﯼ ﮐﻪ “ ﻻﮎ ” ﺑﻪ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ

ﻣﯿﺪﻩ !

ﺷﻤﺸﯿﺮ ﻓﻮﻻﺩﯼ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺳﺎﻣﻮﺭﺍﯾﯽ ﻧﻤﯿﺪﻩ

 

مورد داشتیم طرف بین رکعت دوم و سوم شک داشته؛ تقاضاى ویدئو چک کرده!

 

/(•)(•)\

) (

\Y/

|||

هااااااااااان؟ چیه ؟ بُز ندیدى؟؟؟؟

با این ذهن منحرفت..

تسبیح بکنم تو چشت؟ نخند کثافططط :) )))

 

مورد داشتیم خدا موقع خلقت طرف حال نداشته رو صورتش کار کنه گفته بیا این سوییچ پورشه رو بگیر برو حال کن


بچه که بودیم بازی گوشی میکردیم الان که بزرگ شدیم فرقی نکرده فقط بر عکس شده گوشی بازی میکنیم




نظرات شما عزیزان:

فائزه
ساعت19:37---13 مرداد 1393
سلام ویلاگ قشنگی داری اگر دوست داشتی به وبلاگ من هم سر بزن.

مسعود
ساعت18:31---29 تير 1393
لایک

پاسخ:یور ول کام:)


غریبه
ساعت15:45---24 تير 1393
سلام خوب بود من که پسندیدم
پاسخ:نمی پسندیدی جای تعجب داشت:)


عشق2طرفه
ساعت18:03---23 تير 1393
خخخخخخ دمت جیزززززززززز



همشون باحال بودن خصوصأ دومی ، سومی و اخری خخخخخ
پاسخ:من خودم با دومی بیستر حال میکنم:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]