میدونی؟

میدونی؟

میدانی رفیــــــــــــــــスイートラブ 見てね(^◇^)┛ 前にも少し載せたかな のデコメ絵文字ــــق...
 
نه زیبایم...نه مــラブラブ のデコメ絵文字ــــــــهربان...
 
فراری از دخترهای آهن پرســـــひげさん♪放出!! のデコメ絵文字ـــت و پسران مانکــــــ*green* のデコメ絵文字ــن پرست...
 
فقط برای خـــــــــــかわいい のデコメ絵文字ـــودم هستم... خوده خودم...
 
صبـــــــかわいい のデコメ絵文字ـــورم و سنگین...
 
سرگـــــ゜*パステル*゜ のデコメ絵文字ـردان...
 
مغــــــــスイートラブ 見てね(^◇^)┛ 前にも少し載せたかな のデコメ絵文字ـــرور...
 
قــゲーム のデコメ絵文字ــــــــــانع...
 
با یک پیچیدگی ســـــــــــــ笑い のデコメ絵文字ــاده...و مقداری بی حوصلگی زیاد...
 
برای تو که چــــــــــ白雪姫★ のデコメ絵文字ـهره را میپرستی نه سیرت آدمی را...
 
هیــــــــــ顔だよ。笑顔 のデコメ絵文字ـــــچ ندارم...
 
راهت را بگیــــــ星っ☆ のデコメ絵文字ــر و برو ...
 
حوالی ما توقفـــــــــــــパンダ のデコメ絵文字ـــــ ممنوع است...


نظرات شما عزیزان:

Esi
ساعت21:01---2 شهريور 1393
سلام کجایی لیلا؟چرا خبری ازت نیس؟
چه خبر؟حالت خوبه؟چی شدی یکدفعه؟
پاسخ:قدرمو ندونستید ازونجا رفتم واس همیشه ((:تو زندگی از این فرصتا واس ادم کم پیش میاد شما نتونستید استفاده کنید خخخخخ پشیمانی دیگر سودی ندارد((:
باز خدا دوست داشته ادرس اینجارو داشتی وگرنه چی به حال و روزت میومد خخخخخخ


مونا و محمد
ساعت14:11---2 شهريور 1393


میخندم همانند یک دلقک برای غم هایم......

چه فرقي مي كند.. در سيرك يا در خانه؟!! خنده ات كه تلخ باشد، دلت كــه خون باشد، تو هم دلقكي..!!
***آپم****


♥MƠƦƔƛƦƖƊ♥
ساعت10:52---1 شهريور 1393
ﭘﺴﺮﻩ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ
ﮐﻪ : ﺧﻠﻘﺖ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺍﺻﻼ ﺷﻮﺧﯽ ﺟﺎﻟﺒﯽ ﻧﺒﻮﺩ ..……

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﻭﻟﯽ ﺧﻠﻘﺖ ﭘﺴﺮﺍ ﺧﯿﻠﯽ

ﺑﺎﺣﺎﻝ ﺑﻮﺩ .…ﻣﺮﺩﯾﻢ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ !!!!!


sorosh
ساعت3:55---1 شهريور 1393
سلام دوست خوبم از وبت خیلی خوشم اومد و مطالب قابل استفاده ای گذاشتی خسته نباشی امیدوارم تو هم به من سر بزنی و حتما برام نظر بزاری و اگه خواستی میتونی از طریق بازدید وبت پول دربیاری ! باور کن این سایت واقعا واقعیه و من خودمم توش عضوم ب هر حال من منتظر نظر خوبت هستم http://khiabanmusic.loxblog.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 31 مرداد 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]