هههه

هههه

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺳﻪ نفر ﺟﻠﻮﻣﻮ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻭ ﺍﺯﻡ ﭘﺮﺳﯿﺪﻥ ﺗﻮ فلانی.. نيستي ؟ :|


ﻣﻨﻢ ﺑﺎ ﺗﻌﺠﺐ ﮔﻔﺘﻢ ﭼﺮﺍ ﺧﻮﺩﻣﻢ :|

.
.
.
.
.
.
ﺑﻌﺪ ﯾﻬﻮ
.
.
.
.
.
ﻫﻤﺸﻮﻥ ﺑﺎ ﺗﯿﻎ ﺭﮔﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﺯﺩﻥ
ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﻭ ﮐﺮﺩﯾﺪ ﺑﻌﺪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ اونا
ﮎ ﺩﺍﺷﺖ
ﻧﻔﺴﺎﯼ ﺁﺧﺮﺷﻮ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪ
ﮔﻔﺖ : ﻣﺎ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺁﺭﺯﻭ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﻓﺪﺍﯼ ﺗﻮ ﺑﺸﯿﻢ
ﺣﺎﻻ به ارزومون رسيديم
ﺑﺎﺑﺎ ﻧﮑﻨﯿﺪ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﺍﺭﻭ ﻣﻦ ﺟﺮﺍﺕ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ برم بیرون از بس فدایی دارم
حالا ما خوشتیپ درست :|
حالا ما خوشگل درست :|
حالا ما با کلاس درست :|
حالا ما باحال درست :|
ولی من بخدا راضی نیستم هر روز بخاطر من اینهمه ادم جونشونو بدن!!!

والا بخدا

 

خواهرزادم فارسی صفرشده،رفتیم مدرسه برگش رو در بیاریم حقش رو بگیریم،

معلمش برگه رو گذاشته جلوم
سوال1:
(الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها)
.
را به فارسی امروزی برگردانید؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جواب:
(آهای مشروب فروش ادرارکن تو کاسه ی من و ناله کن)

هیچی دیگه ترجیح دادیم پروندشو بگیر ترک تحصیل کنه

پسره تو پروفایلش نوشته دوست داشتم اگر قرار بود شیء باشم، قلم می‌شدم؛
اگر قرار بود حیوان باشم، عقاب می‌شدم
اگر قرار بود حِس باشم، محبت می‌شدم
.
بعد دختره اومده کامنت گذاشته :
اگه قرار بود آدم باشی، «دختر» می‌شدی !!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 5 دی 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]