رژ

رژ

 

1- هر سه روز یک بار از پوست لبتان لایه برداری کنید تا سلول‌های مرده‌ی پوست لبتان از بین رفته و لبتان نرم و صاف شود. می‌توانید از یک اسکراب لب که از عسل، شکر و وازلین تشکیل شده است برای لایه برداری استفاده کنید.

 

 

2-  در استفاده از نرم کننده ی لبتان توجه ویژه ای داشته باشید، شب‌ها پیش از اینکه به رختخواب بروید و هر روز صبح پس از بیدار شدن از خواب، از آن استفاده کنید.

 


 

3-  برای اینکه لب‌هایتان نرم شود، یک چای کیسه ای را در آب داغ فرو ببرید. چای را خارج کرده و اجازه دهید حرارتش کم شود. سپس حدود ۳ دقیقه چای را بر روی لب‌های خود بگزارید. این کار در نرم کردن لب‌هایتان معجزه خواهد کرد.

 

 

4- برای اینکه لب‌هایتان برجسته، بزرگ و یا حجیم تر بنظر بیایند بالاتر از کمان لبتان مقدار کمی سایه ی سفید بزنید. سپس کمی بالاتر از خط طبیعی لبتان خط لب بکشید. حواستان باشد بیش از حد، از خط طبیعی لبتان بالا نروید، اگر چنین شود، لبتان جلوه‌ی خوبی پیدا نخواهد کرد و حتی ممکن است بنظر بیاید که آرایش نکرده اید. در عوض اگر فقط مقدار کمی از خط طبیعی بالا روید، لبتان بزرگ و زیباتر بنظر خواهد آمد. هنگام انتخاب خط لب برای خودتان نیز، اطمینان پیدا کنید که رنگی یکسان با رنگ طبیعی لبتان، یا کمی پر‌رنگ تر انتخاب کرده اید.

 

 

5- همیشه یک نرم کننده ی لب در کیفتان داشته باشید، تا در صورت نیاز از آن استفاده نمایید.

 

6- برای افزایش جذابیت و جلب توجه بیشتر لب ها، برق لب یا رژ لب حجم دهنده استفاده کنید و بصورت منظم آنرا تجدید کنید.

 

 

7-  همیشه پیش از اینکه رژ لب بزنید، از پوست لبتان لایه برداری کنید. یک لیف حمام مرطوب یا مسواک را به آرامی روی لب‌هایتان بکشید تا پوست اضافی لبتان ساییده شود. حواستان باشد که بیش از اندازه یا با شدت این کار را انجام ندهید، لایه برداری بیش از اندازه، ممکن است پوست لبتان را خشک یا لبتان را تحریک کرده و خون بیندازد.

 

 

8- در نهایت اگر می‌خواهید لب‌هایی جذاب، جالب توجه و داغ داشته باشید، از رژ قرمز خاصتان برای قرارهای خاصتان استفاده کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]